תוכנה
תוכנות
משרדית 2009
 


משרד רואה חשבון? נמנה על 20 לקוח ומעלה, שני עובדים או יותר!!! הרבה ניירות? מתקשה לבצע מעקבים כלפי משימות לניהול דרישות ותיקי הלקוחות? הרבה משימות וקשה לזכור? ההתקשרות עם הלקוחות לביצוע משימה קטנה נעשית ארוכה מדי???

פיתחנו במיוחד עבורך תוכנת מעקבים וניהול תיקי לקוחות ופעילותיהם, תוכנה שמתמחה בניתוח וניהול מידע, תזרים משימות, אירועים והתקשרות עם הלקוח.

משרדית למשרדי רואה חשבון ויועצי מס הינה תוכנה לניהול משרד מתקדמת בעלת עוצמות רבות בכל תחומי ניהול המידע הארגוני. המערכת מצטיינת בנוחות הפעלה ותחזוקה בזכות מספר רב של תכונות וכלים שאינם קיימים או קיימים בחלקם בתוכנות מתחרות המוצעות כיום בישראל.

  • למה כדאי ?   מאוד פשוט, למדנו מה הצרכים של משרד לרואי חשבון איפה יש להם חסרונות ומה צריך שיהיה ע"מ לייעל את אופן הניהול והטלת המעקבים על תיקי הלקוחות במשרד, לא רצינו רק לפתח עוד תוכנה של ניהול, רצינו לכסות את כל החסרונות שקיימות כעת במשרדי רואי חשבון ולהפיק מהתוכנה שלנו תועלת אמיתית. 

    דאגנו שיהיה בתוכנה כל הכלים להטלת מעקבים על תיקי הלקוחות החל מחובות / קנסות / ניהול מיקומי קלסרים / אישורי ניכוי מס במקור / כרטסת פיננסית ללקוח כלפי המשרד וניהול שעות עבודה שהושקעו על הלקוח

  • טפסים ממוכנים: להקלת התפעול של התוכנה הוספנו כמה טפסים ממוכנים שניתן למלות אותם בלחיצת כפתור אחת מתוך הנתונים הקיימים במאגרי המידע של התוכנה להלן דוגמאות:

    1. מכתב ברכה
    2. בקשה לרישום חברה
    3. בקשה לרישום ייצוג-מתן ייפוי כוח
    4. בקשה לרישום מלכ''ר במע''מ (טופס 24)
    5. דין וחשבון רב שנתי (בל-6101)
    6. דרישת פרטים בדבר סגירת עסק-מישלח יד מס הכנסה
    7. הודעה על אי פעילות זמנית (טופס 823)
    8. הצהרת דירקטורים ראשונים
    9. טופס סגירת תיק במעמ
    10. טופס פתיחת תיק במעמ
    11. טופס פתיחת תיק לתאגיד במס הכנסה ו ניכויים
    12. טופס פתיחת תיק עצמאי-דו''ח פרטים אישיים והצהרה על מקורות הכנסה
    13. ייפוי כוח למייצג חדש

  • מה יש לנו ואין לאחרים ?  מבין כל הכלים שפיתחנו יש המון כלים שאין לאחרים כמו תהליך בדיקה ומעקב הגשת דוחות שנתיים לרשויות המס ליחידים ולחברות שכולל:
    1. דוח שנתי ( ליחיד ולעצמאי)
    2. טופס 126
    3. טופס 856
    4. הצהרות הון

    • מעקב אחרי הגשת דוחות תקופתיים ( דוחות מע"מ, מס הכנסה מקדמות, ביטוח לאומי, ביטוח לאומי ניכויים ומס הכנסה ניכויים). פשטות ועבודה נוחה בראש מעיינינו

    • מאגר חובות ומאגר קנסות שמאפשר למשרד לעקוב אחרי חובות וקנסות הלקוח לרשויות המס, והטיפול בהם.

    • טיפול באישורי בניכוי מס במקור ללקוחות כולל הפקת דוחות לאלה שלא הונפק להם כלל.

    • מאגר פיננסי ללקוחות המשרד כולל הזנת הסכמי שכר טרחה ( חודשיים וחד פעמיים ). (אופציה למסלקות, הוראת קבע וכרטיסי אשראי) ללקוחות המשרד.

    • מאגר מידע ניהוליים: תזכורות , פניות, הודעות פנים ארגוניות.

    • תמיכה מלאה בריבוי משתמשים ויכולת אדירה לניהול יותר מסניף אחד.

    • הפקת דוחות וטבלאות מהתוכנה: (הדפסה במדפסת, קובץ PDF, וורד, אקסל נתונים, שליחה במייל או בפקס ישירות מממשק התוכנה).

  • מערכת משימות: מודול המשימות הנו מודול מרכזי בתוכנה המאפשר למנהל המשרד להטיל משימה על עובד מסויים לטפל בלקוח מסויים במשימה ספיציפית, ואף לנהל מעקב אודות התקדמות הטיפול במשימה שהוטלה לעובד

  • תעוד טפסים: תמיכה בסריקת טפסים חיוניים ושמירתם בבסיס נתונים, ויכולת שליפה מכל מחשב, מאפיין חשוב שמאפשר לשמור על טפסים חיוניים הקשורים לתיק הלקוח בתוך הכרטסת שלו.

  • מאגר קלסרים: ניהול כל הקלסרים במשרד ובארכיב מלא אשר נותן אינדיקציה למי שייך הקלסר, איזה עובד מטפל בו, והמיקום הפיזי שלו.

  • ניהול שעות עבודה : מאגר שעות עבודה שמאפשר למשרד לעקוב אחר שעות העבודה המושקעות בלקוח (עסק) וכן שעות העבודה מושקעות לכל עובד.

    הודעות ומודיעין: הודעות SMS דרך המערכת – מערכת הודעות SMS אוטומטית לשיחת מסרונים לעניין חובות למשרד, חגים וימי הולדת, תזכורות לעניין הגשת דוחות תקופתיים ושנתיים.




 
לחשוב טוב


אי. טי. סמארט טכנולוגיות בע"מ, כל הזכויות שמורות